2010. november 28., vasárnap

vaníliás-mazsolás csiga

Nem ma sütöttem,még a múlt hétvégén,de csak most értem ide vele :(

Tészta hozzávalói:

-60dkg liszt

-6dkg porcukor

-10dkg puha margarin
-2,5dkg élesztő

-3db tojás sárgája

-3dl langyos víz

-1 csomag vanilin cukor,1/2 citrom reszelt héja,kevés só.

A töltelékhez:

-2cs főzés nélküli vanília krémpor,6dl tej,200g mazsola


A tészta hozzávalóiból egy kelt tésztát készítek,langyos helyen kelesztem.

Miután megkelt a tészta,lisztezett deszkán kinyújtom,kb 60X60-ra.

A tölteléket a leírás szerint elkészítem,Aranka krémport használtam,csak addig keverem,míg jól besűrűsödik.A kinyújtott tésztára kenem,rászórom az előzőleg beáztatott,lecsepegtetett mazsolát.Feltekerem,és szeletelem(kissé macerás volt:().kb 16-18 csiga lesz.A felszeletelt tekercseket tesibe rakom,megkenem olvasztott vajjal,az oldalukat is!!.Rövid ideig kelesztem,aztán 180 fokon készre sütöm.

Öntetként még egy Aranka krémport használtam!




3 megjegyzés :

Bianka írta...

Gyönyörű

Gizi írta...

Nagyon guszta!!! A kép pedig csodaszép.:)

Juci írta...

Mesés!