2011. május 30., hétfő

hideg eperleves



1kg epret felkockáztam,edénybe tettem,cukrot szórtam rá,és egy citrom levét+kevés fahéjat.Karamellizáltam,aztán annyi vízzel,amennyi levest szerettem volna,felöntöttem.(kb3l)


Felforraltam,aztán botmixerrel összedolgoztam,szűrőn leszűrtem,hogy nem legyen benne a sok apró mag.


Négy-öt kanál lisztből,és három nagy kanál tejfölből kis vízzel habarást készítek,hőkiegyenlítem a levessel,és behabarom.felforralom,ízesítem cukorral,citromlével,és egy csipet sóval.


Hidegen tálalom,eperdarabokkal:)








3 megjegyzés :

pitypang írta...

Ne haragudjatok,de egyáltalán nem tudok kommentelni másik blogspotos blogokhoz!!a belépés sem volt egyszerű,simán ledob:(
(ha most sem engedi bekommentelni,belerúgok egyet!!:()

pitypang írta...

Ahol be kell írni mindenféle betűkombinációkat,ott nem tudok kommentelni,Biankánál pl. tudok,ott engedi:)

Bianka írta...

:)))))
Nagyon finom hűsítő