2014. május 27., kedd

Gyors,könnyű vacsora

Nagy kedvenc ez az étel,sokszor készítem.Gyors,könnyű vacsora
 Paradicsomos-bazsalikomos tészta:
-2 doboz hámozott paradicsom konzerv(vagy friss paradicsom,szezonban)
-4 gerezd fokhagyma
-kevés oliva olaj(kb. 2 evőkanál)
-só,bors,csipet cukor
-8-10 levél bazsalikom
-sajt (füstölt,és sima)
-1 zacsi tészta(durum)
sajt,és bazsalikom a tálaláshoz.
 A 2 kanál olíva olajon megfuttatom a reszelt fokhagymát,mikor már lehet érezni az illatát,akkor hozzáadom a paradicsom konzervet (most egész paradicsomokat használtam,szépen összedaraboltam a serpenyőben)
Sózom,borsozom,kis cukor is mehet bele.Pici víz,ez el fog rotyogni alólaNem kell sokáig főzni,kb addig míg a tészta is elkészül.Olyan tésztát használok,amelynek van mélyedése,hogy a paradicsomos mártás bele tudjon ülni :).
Mielőtt kész lenne a mártás,mehet bele az apróra vágott bazsalikom levl,reszelek bele sajtot,azzal sűrítem kicsit.Használtam füstölt sajtot,és trappistát is,úgy kb. 15dkg-ot,de nem mértem,csak saccperkábé,úgy ránézésre :))
Gyermekek imádják!! :) (tettem bele csili paprikát is,mert szeretjük a csípős ételeket),de ez persze elhagyható.


Nincsenek megjegyzések :