2015. április 6., hétfő

Sajtos-sós rudacskák

  Hozzávalók:
-1/2 kg liszt
-25 dkg Rama margarin
-2,5 dl tejföl
-kiskanál ecet
-só (kb. egy evőkanál)
-sajt (tetejére,én reszeltem is bele)
-1 tojás sárgája a tetejére
Lisztet a vajjal elmorzsolom,bele a tejföl,só,kis sajt,ecet,összegyúrom,és legalább egy órára hűtőbe teszem (nálam egy éjszakát állt a hűtőben,este begyúrtam,reggel szaggattam és sütöttem).
Ceruza vastagságúra nyújtom,lekenem tojás sárgájával,megszórom sajttal,derelyevágóval ujjnyi csíkokra vágom. 200 fokra előmelegített sütőben pirosra sütöm -30/35 perc kb.-


2 megjegyzés :

Thalia írta...

Szinte totál ugyanez az én sajtosom receptje is, csak abban ecet helyett egy csomag szalakáli van, a tojás sárgáját én a tésztába teszem és a tetejét a fehérjével kenem meg. Amúgy ugyanez.:)

pitypang írta...

nagyon finom sós rágcsálnivaló,mi is szeretjük :)