2016. március 25., péntek

Könnyű krémes

Kissé félve álltam neki,most sütöttem ezt a fajta sütit először,de nem csalódtam,nagyon-nagyon finom!! Forrást nem tudok megjelölni,sógornőmtől kaptam a receptet :)
38x22-es tepsiben készült
 Hozzávalók:
-5db tojás sárgája
-20dkg cukor
-9 kanál langyos víz
-20dkg liszt
-1/2cs. sütőpor
Ezekből piskótát sütök,és igen,nem kell a fehérje bele!!-én is meglepődtem-
A kész piskótát kettévágom.A felső részét/tetejét felkockázom.Az alsó részét visszateszem a tepsibe.
Krém:
-3 cs. vaníliás pudingpor
-7dl víz
-10dkg cukor
-5  tojás fehérje
-14 dkg cukor
-1cs. vaníliás cukor
A 3cs vanília pudingot 7dl vízben 10dkg cukorral sűrűre főzöm.Közben az 5 tojás fehérjét 14dkg cukorral és a vanilin cukorral kemény habbá verem,és a pudingot melegen! belekeverem ebbe a tojáshabba.
A kész krémet a tepsiben lévő alsó piskótalapra kenem.Tetejére helyezem a felkockázott piskótát,szépen kirakom vele,és így lehet majd szeletelni!.Végül porcukorral megszórom.Ezt is egy nappal korábban elkészítettem.



Nincsenek megjegyzések :