2010. augusztus 28., szombat

a tepsziskrumpli,és a füstölt csülök találkozása...

Nos,mikor ők így ketten összetalálkoztak,abból bizony nem lett fittkaja!!Kalóriák tombolnak,de kit érdekel,mikor ennyire finom!!!!!
Vettem egy jó nagy füstölt csülköt,amit szépen felszeleteltem(a maradék csontos/húsos részéből bableves lesz).Egy kiló krumplit megpucoltam,nyersen felkarikáztam,és egy kis olivaolajjal meglocsolt tepsibe tettem.Kissé átsóztam(óvatosan,mert a csülök is sós),egy jó nagy fej vöröshagymát szeleteltem rá,kissé összekócoltam az egészet,és a tetejére biggyesztettem a szeletelt csülköt.Ezt még durva borssal megszórtam,mert csípősen szeretjük,és betessékeltem a sütőbe,ahol pirosra sütöttem.(egyszer/kétszer belekotortam,és a husokat is átfordítottam).
Ez egy igazán gyorsan elkészíthető,férfias étel....de nekem is ízlett ám!!
Tulajdonképpen majdnem Pékné csülök,csupán annyi a különbség,hogy itt most füstöltet használtam:)






3 megjegyzés :

Brigitta írta...

De szívesen találkoznék velük én is!:))

Bianka írta...

Ez igen, ez nagyon kemény fogás, csorog a nyálam a képek láttán :)))

Juci írta...

A krumplit másnak hagyom, de a húst azt viszem!