2011. június 25., szombat

málnás krémes

Halihó :)

mostanság semmi késztetést sem érzek gasztroblogozni :(,pedid sütök/főzök ám :)!!

Gyerekem sikeresen leérettségizett,kitűnő bizonyítványt produkált,ezt ünnepeltük ma :)

Málnás krémes volt a desszert.

négy tojásból piskótát készítettem.hagytam kihűlni.

2cs. Aranka krémport a leírásnak megfelelően elkészítettem,felét a piskótára kentem,ezt meszórtam friss,mosott,lecsepegtetett málnával,majd rákentem a krém másik felét is.4dl hulala tejszínt egy csomag zselatin fixel felverem,ezt krém tetejére simítom.Hűtőben pihentettem pár órát,aztán már ettük is :)





2 megjegyzés :

Juci írta...

Finom ez a süti Andi!
Gratulálok és további sok sikert gyermekednek!!!!
Itt csak 27. én kezdődnek az írásbeli vizsgák.
Eddig a lányomnak minden szóbelije nagyon jól sikerült.

Bianka írta...

Fantasztikus, csorog a nyálam érte