2013. január 8., kedd

Túrós kuglóf

Miért nem tudok képet feltenni?? :(
a Túrós kuglófomat szerettem volna közzé tenni,de egyszerűen nem engedi....:( pedig igazán finomra sikeredett a kuglóf!!! :):)
Hozzávalók:
-25dkg tehéntúró
-25dkg finomliszt
-1cs. sütőpor
-25dkg Margarin
-15dkg kristálycukor
-2cs. vaniliás cukor
-2 tojás
A forma kikenéséshez vaj,liszt
A túrót szitán áttörjük(nem törtem,villával szépen eldolgoztam).A lisztet a sütőporral elkeverem.A puha margarint először magában,majd a kétféle cukorral(vanilin/kristály)keverem habosra-robotgéppel dolgoztam végig-A tojásokat egyesévelbeledolgozom,azután a túrót,és a sütőporos lisztet is hozzáadom.
A masszát vajjal kikent,lisztezett kuglófformába simítom,és előmelegített sütőben 175 fokon kb. 50 perc alatt készre sütöm.-tűpróba!-
Mikor kihült,tálra borítom.
Tettem a masszába szárított citruskeveréket,nagyon finommá tette!! lehet mazsolát is,ki mit szeret.Tetejére esetleg csokimáz,de ez el is maradhat :)
Finom,még napok múlva is!!!
?????frászbúúúkra feltettem,onnan url címmel fel lehet tenni..miért ilyen bonyolult??..na mindegy...

2 megjegyzés :

süthetek-fözhetek írta...

Nálam se sikerül , de én úgy oldottam ,meg ,hogy a bejegyzés´írásakor a html kód szerkesztésre kettintok és ott is van egy kis kocka a kép feltöltéshez.
Bea

pitypang írta...

Köszönöm!!
ma is kínlódtam a feltöltéssel,és csak utána olvastam a kommentedet :)
köszi,legközelebb így próbálom én is :)