2012. december 27., csütörtök

csirkemell krémsajttal töltve,bacon bundában

Karácsonyi menü egyik része volt ez a csirkemell,kedvencem!!
Hozzávalók 4 személyre:
-4csirkemell
-2doboz krémsajt
-1-1 húsos pritamin,vagy kápia paprika
-bacon szalonna(200g)
A csirkemelleket megnyitottam,klopfoltam,sóztam,borsoztam.
A natúr krémsajtba belekockáztam a piros kápia paprikát,és a sárga kaliforniait.Minél színesebb,annál szebb.Kevés borsot is adtam hozzá,sót nem,a sajt nekem elég sós volt így is.
A baconszalonna csíkokat szépen egymás mellé fektetem(6db)erre teszem a klopfolt csirkemellet,megtöltöm a paprikás krémsajttal,és szépen feltekerem.Egy olajozott tepsibe sorakoztatom őket,és először fóliával lefedve kb 15 percig sütöm,aztán leveszem a fóliát,és pirosra készre sütöm.
Előző nap elkészítettem,tepsistől a hőtőbe raktam,és másnap csak be kellett tessékelnem a sütőbe.
Köretnek a kedvencemet,zöldhüvelyű babot,és sárgarépát pároltam,a család többi tagja burgonyával ette. 

2 megjegyzés :

Vicuska írta...

Nagyon megtetszett!!!

pitypang írta...

Finom,érdemes elkészíteni! :)