2011. február 4., péntek

csokis keksz

Gondűző csokis keksz...recept Zsófi kémiatanárnőjétől!
-1 Rama
-2 tojás
-30dkg cukor
-2 vanilin cukor
-45dkg rétesliszt
-1/2cs. sütőpor
-20dkg csoki
A puha margarint a cukorral,vanilin cukorral,és a tojással habosra keverem.Hozzáadom a sütőporos lisztet,és az apróra vágott csokit.Összedolgozom.Sütőpapíros lapra kisebb halmokat teszek,egy kanál segítségével,távolabb egymástól,mert terpeszkednek!!!
160-170 fokos sütőben 10-15 perc alatt készre sütöm,hagyom kihülni,csak akkor szedem le a papírról,hogy ne törjön!!!
Én a receptben leírtak felét vettem,így 23db kekszet kaptam.Az eredeti recept írt még 20dkg diót is,amit most kihagytam.Persze ízlés szerint tehető bele a csoki helyett/mellé akár mazsola,kókusz,gyömbér,aszaltgyümölcs..ki mit szeret :)
ITT is megtalálható a sütim :)


3 megjegyzés :

Bianka írta...

Csak úgy megkóstolnám én is :)))

Ottis írta...

Nagyon guszta lett!

pitypang írta...

Nem szoktam kekszet sütni,ezt is leányom kérésére,de úgy érzem,nem utoljára tettem :)!!