2012. július 21., szombat

Csupamokka cupcake

Muffin készült,és kicsit bűnöztem is,mert egyet megettem,de lehetetlen volt ellenállni,annyira finom!!!-szerintem az eddigi legjobb muffin!-


A tésztához:
110 g liszt
180 g kristálycukor
45 g cukrozatlan kakaópor
1 tk szódabikarbóna
1 tk sütőpor
30 ml tej és 90 ml tejföl jól összekeverve
60 ml étolaj
1 tojás
1 tk vaníliakivonat
120 ml frissen lefőzött feketekávé
1 ek instant kávé
A mázhoz:
2 dl tejszín
120 g étcsokoládé
1 ek Bailey's


A lisztet, a cukrot, a kakaóport, a szódabikarbónát, a sütőport és az instant kávéport összekeverjük.
Az olajat, a tojást, a tejes-tejfölös keveréket, a vaníliakivonatot összekeverjük, majd hozzáadjuk a kávét, és elkeverjük a lisztes keverékkel.
Muffinformákba töltjük, megsütjük.

nekem a sütési idő kb. 20 perc volt,170 fokos sütőben.
Elkészítjük a mázat: a tejszínt forrásig melegítjük és ráöntjük a feltördelt csokira. Várunk 5 percet és jól összekeverjük, majd hozzáadjuk a Baileys-t is.
A mázat kb. 1 órára hűtőbe tesszük.
Nyomózsák segítségével díszítjük a muffinokat.

Recept :INNEN!!köszönet érte:):)


1 megjegyzés :

Pontycomb írta...

Köszi szépen Andi!
Nem is tudtam erről a blogról, de beteszem a kedvencekbe! :)
Elkészítem a hétvégén!