2012. július 24., kedd

variációk egy ételre-3.



Még nem unom,sőőőőt :)

Hozzávalók:

-18dkg csirkemell

-2 szál sárgarépa

-brokkoli 4-5 rózsa

-karfiol úgy mint a brokkoli

-tejföl,fokhagyma,sajt,só,bors

-kevés olivaolaj az elősütéshez

Az elkészítése az előző kettő keveréke.

Megfőzöm a zöldségeket.A csirkemellet három kis darabra osztom-nekem az egész csirkemellek lehulló része volt ez,a többibl a család ebédje készült-klopfolom,sózom,borsozom,és egy kis olivaolajon elősütöm-nem forgatom lisztbe!!!-

Tűzálló tál aljára rakom a karfiolt és a brokkolit,vegyesen,hogy szépen mutasson.Erre rakom az elősütött melleket,majd a sárgarépa,ez ment minden felé,tetejére,mellé,közé.Végül a tejfölt elkeverem a reszelt fokhagymával,só,bors,sajt,és ezzel befedem a művet.Tetejére még egy kis sajt került,és pirosra sütöttem

Négy részre osztottam,tehát négyszeri étkezés,mindig csak egy kevés!!

az egész nem sok,ez egy jénai tálnak a teteje,amiben sütöttem.

A családnak bazsalikomos csirkemellet készítettem,rizzsel.




Nincsenek megjegyzések :