2012. július 23., hétfő

pirított csirkemell zöldségekkel-variációk egy ételre 2.-

Úgy döntöttem felrakok néhány ételt,amiket mostanában fogyasztok.Legtöbbje -mint ez is-kútfőből,mindent bele amit szeretek :)


Hozzávalók:


-1/2 csirkemell


-2 szál sárgarépa


-3-4 rózsa brokkoli,ugyanennyi karfiol


-2 gerezd fokhagyma,só,bors,minimális olivaolaj


A sárgarépát szeletelem,és a karfiollal,brokkolival enyhén sós vízben roppanósra főzöm őket,kiveszem.


A csirkemellet felcsíkozom,egy nagyobb serpenyőben egy kanálnyi olivaolajat hevítek,rárakom a csíkokat,fehéredésig pirítom-kb 10 percig-,ekkor sózom,borsozom,és pár percig párolom-ugyanis levet enged-.Ráteszem a zúzott fokhagymát,mellérakom a zöldségeket,és együtt az egészet még kb. 10 percig pirítottam-egy kevés vizet raktam alá,és ez pont elforrt addigra-


ízesíteni másfajta fűszerekkel is lehet,nekem a bors és a fokhagyma a kedvencem,ez ízlik igazán.


Nagyon finom lett.


6 megjegyzés :

Roza írta...

Én is szeretem az ilyen ételeket. Azt szoktam mondani, amikor elkezdem, még nem tudom, mi lesz belőle:)) De a végén mindig finom:)

pitypang írta...

valahogy így vagyok vele én is :)
minden összetevőjét szeretem,csak finom lehet :)!

Juci írta...

Ez is egy nagyon ötletes és finom fogyós étel. Sajnos nálam nem megy semmivel, montam már még a dinnye is hizlal, pedig szeretnék kb. tíz kilótól megszabadulni.

csipike írta...

Finom, szeretem a zöldséges ételeket ;-)
Kitartást a fogyáshoz! ;-)

pitypang írta...

Juci,nekem sokat kell tornáznom mellette,de már megszoktam,és nem bánom :)

pitypang írta...

Csipike,én sajnos nagyon válogatós vagyok,sok olyan zöldség van,amit nem eszek:(

Köszi:)