2010. október 17., vasárnap

almás pite II.

Sok az alma,kezdeni kell vele valamit,így a túrós után sütöttem egy almásat is.
Tésztája ITT van.
A tölteléke szerintem most sokkal jobb lett,mint a rácsosé.
Négy-öt almát megpucoltam,vékonyan felszeleteltem.Egy serpenyőben vajat olvasztottam,egy kanálnyit,és erre rádobtam az almaszeleteket,fahéjaztam,cukroztam,kis citromlé(nem mértem semmit,kóstoltam),és pár percig pároltam,míg a leve jól karamellizálódott.Kicsit hűlt,és a fele tésztával kibéleltem a piteformát,rátettem az almaszeleteket,a másik fele tésztával pedig befedtem,de mikor kinyújtottam,kis formákat vágtam ki belőle.
180 fokon 20-25 perc alatt elkészült.




8 megjegyzés :

shamu írta...

Nagyon jól néz ki. Imádok minden almás sütit. :)

Nea írta...

Most nmit nem adnék egy szeletkéért...

Juci írta...

Ez is jól sikerült!
Gratulálok!

Bianka írta...

Juj ez nagyon guszta, szívesen ennék belőle

Gizi írta...

Már a túróstól is elaléltam, de ez az almás is isteni!!!:)

Csilliviri írta...

Gyönyörű!
(Nagyon szeretem az oldaladat. Ugye nem baj, ha néhol reklámozlak egy picit?)

pitypang írta...

Virág,nem baj :),és köszönöm!! :)
Téged hol talállak?????

pitypang írta...

Most nálunk is nagyon megy az almás süti,már nem is fényképezek mindent:)