2010. október 2., szombat

gyömbéres keksz

Vettem gyömbért,és elhagytam a receptet,amibe kellett volna...így kerestem egy kekszet,amibe tettem gyömbért,a pisztácia helyett.
Hozzávalók:
-20dkg liszt
-1 mk. fahéj,csipet só
-10dkg aszalt gyümölcs(nagyon apróra vágva)
-1 kis kanál reszelt gyömbér
-18dkg Rama
-7dkg kristálycukor
A lisztet a fahéjjal,sóval,az aszalt gyümölcsökkel összeforgatjuk.
A puha margarint a cukorral kikeverjük,és a lisztes keverékkel összedolgozzuk.A tésztát kétfelé osztjuk,4cm-es rudakat formálunk belőluk,és fél órára fagyasztóba tesszük.
Egy sütőpapírra cukrot szórok,a tésztarudakat megkenem egy felvert tojással,és beleforgatom a cukorba.Egy tepsit kibélelek sütőpapírra,.a rudakból 1cm-es szeleteket vágok,és a tepsibe pakolom őket.180 fokon,15 perc alatt készre sütöm.
Ez volt életem első keksze :):)!!



2 megjegyzés :

Ottis írta...

Nagyon szépek lettek! Rég nem készítettem kekszet, pedig nagyon szeretjük!

Bianka írta...

Nagyon guszták. Imádjuk a kekszeket