2010. július 6., kedd

gombás lasagne

Gyerekek kedvére akartam tenni,így készült ez az étel:)Most paradicsom nélkül,fehéren.
Nem mértem semmit,egy fej vöröshagymát apróra vágtam,olivaolajon lepirítottam,kis sonkát is tettem mellé,ráöntöttem egy üveg gombát,sóztam,borsoztam.Egy nagy marék friss petrezselyemzöldet is adtam hozzá,összerottyantottam,félrehúztam.Besamelt készítettem,egy jó nagy darab vajat felolvasztok,rá annyi liszt,amennyit felvesz,kicsit pirítom,tejjel felöntöm,mártás sűrűségűre.Beforralom,sózom,szerecsendiózom.
Egy hőálló tálat kivajazok,kis besamelt teszek az aljára,erre egy lasagne lap,rá besamel,gomba,lap,besamel,gomba,lap,besamel,gomba,lap,besamel.Tetejére gazdagon tettem reszeltsajtot,és kb.160-180 fokon pirosodásig sütöttem.
Én nem kóstoltam,mivel nem eszek gombát,de a többieknek ízlett,így,paradicsom nélkül is!



3 megjegyzés :

Dia írta...

Én is nagyon szeretem ezt a változatot és pont eszembe is jutott, hogy készíteni kellene.

Bianka írta...

Ez igen maga a csoszere egy jó kis vacsinak

Juci írta...

Annyira jól néz ki, hogy csak rá veszem magam és elkészítem én is.