2009. október 29., csütörtök

sajtos csirkemell


Az ilyen kajákat nagyon szeretem.
Gyorsan készenvan,és nem kalóriabomba.
Így csinálom:
A csirkemelleket felszeletelem,kicsit megklopfolom,sózom,borsozom.
Serpenyőben elősütöm,aztán átteszem egy tepsibe-az olajat a serpenyőből aláöntöm.
Tejfölbe reszelek pár fej fokhagymát,sózom,és reszelt sajtot is teszek bele.A csirkemellekre teszem ezt a tejfölös masszát,+ még sajtot a tetejére(itt mozzarellát tettem rá,de a trappista vagy bármilyen más,füstölt sajt is jó,sőt!)Sütőben pirosra sütöm.
A köret itt főtt rizs(mindig főzöm,mert nem kell a plusz zsír a pirítással).De nagyon finom burgonyapürével is.(a pürébe teszek vajat,tejet,és szerecsendiót,kihabosítom robotgéppel)
Jó étvágyat hozzá!

1 megjegyzés :

Thalia írta...

Katám, ilyet én is szoktam csinálni, de én előtte a pipit fokhagymás tejben áztatom és a tejfölös cuccba tojás is kerül, hogy jól megemelkedjen! Isteni!