2009. december 21., hétfő

hókifli

Első hókiflim :)
Kaptam egy jó receptet,csak egy kicsit módosítottam.
hozzávalók:
-40dkg liszt
-1(25dkg)Rama
-kis doboz tejföl(175g)
-pici só
+én még tettem bele egy kanál porcukrot,és két csipet sütőport.
A Ramat elmorzsoltam a liszttel,beletettem a tejfölt,cukrot,sütőport,sót.Összegyúrtam(kicsit ragadt).Hűtőbe tettem,és másnap készítettem.A tészta pont jó állagú lett,szépen lehetett nyújtani lisztezett deszkán.Tehát kissé átgyúrtam,kinyújtottam vékonyra.Egy csészével kiszaggattam,én most lekvárt tettem bele,mert Zsófi azt kérte.Feltekertem,sütőpapíros tepsiben 180fokon úgy kb. 20 percig sütöttem.Szép halvány színe volt.Még forrón vaniliás porcukorba forgattam.A porcukorba belekaparom a vaníliarúd belsejét,és a héját is beleteszem,hagyom állni,és már kész is a vaniliás cukor :).Egy lezárt dobozban klasszul eltartható.
Ez a süti úgy jó,ha áll pár napig(na azért frissen is finom,megkóstoltam:)).

Nincsenek megjegyzések :