2010. február 6., szombat

csörögefánk

Most készítettem először
Nem tudom,milyennek kell lennie?
A receptet a Kiskegyed konyhája januári számából vettem.
Hozzávalók
-2 tojás
-2ek. tejföl(hármat tettem)
-1ek. porcukor
-1ek. rum
-35dkg liszt
-bő olaj a sütéshez
-vaniliás porcukor a szóráshoz
A tojásokat felverem,hozzáadom a tejfölt,a porcukrot,a rumot,a lisztet és egy csipet sót.Összedolgozom,míg szép sima lesz,és 30 percig pihentetem.
A tésztát újra átgyúrom,és vékonyra kinyújtom.derelyeszaggatóval rombuszokat vágog,közepét behasítom,ezen áthúzom a csücskét.(kettő hasítékot csináltam,és mindkét sarkát áthúztam).Bő forró zsírban kisütöm,mindkét oldalát.Konyhai papírtörlőre szedem,hogy lecsepegjen,majd megszórom jó bőven a vaniliás porcukorral.
ITT egy másik recept,innen kaptam kedvet,és csak mikor begyúrtam az enyémet,akkor láttam,hogy a Balzsay vajat is tett bele.így is ki kell majd próbálnom!!!

Nincsenek megjegyzések :