2010. február 27., szombat

emeletes élvezet

Zsófi születésnapját ünnepeltük.
Hétfőn lesz 15 éves!
Ilyen tortát egy munkahelyi bulin ettem.
Gyorsan elkészíthető,nem kell sütni-pont nekem való :)
A receptre rátaláltam Niki oldalán is.
Most lusta vagyok a recept beírásához,ezért akit érdekel,csak kattintson IDE,így készítettem!
A túró rétegnél nem ír cukormennyiséget,10dkg porcukrot tettem,és nem lett túl édes,többet is lehet bele tenni!A 2. és 4. rétegnél még tettem bele habfixálót,ennyi a változtatás.
A receptet én is be fogom ide írni!
Készült még pogácsa, meggyes süti,és hallé.
Akkor a recept:
1.RÉTEG:
-25dkg darált keksz
-5dkg rama
-5dkg porcukor
-kevés tej
2.RÉTEG:
-25dkg túró(én 50dkg-ot használtam)
-10dkg porcukor(kóstolni!!)
-2dl tejszín
-1cs. vanilin cukor
-1/2cs. habfixáló
3.RÉTEG:
-2cs. Aranka vaniliás krémpor
-5dl tej
-1cs. vanilin cukor
4.RÉTEG:
-2dl tejszín
-5dkg porcukor
-1/2 cs,fixáló
A darált kekszet összegyúrom a cukorral,a margarinnal,és egy kevés tejjel-csak annyival,hogy egy linzertészta keménységű legyen.Egy nagyobb piteformát kevés darált kekszel beszórom,és ebbe belenyomkodom a keksztésztát.
A túrót,ha nagyon darabos,mixelővel krémesítem,összekeverem a porcukorral,vaniliás cukorral,majd a habbá vert tejszínnel,amibe tettem fixálót is.A kekszre simítom.
Az Aranka krémport a tejjel egy elektromos habverővel jó sokáig keverem-minél tovább keverem,annál keményebb lesz.Ezt a túrókrém tetejére simítom.
-A tejszínt felverem a porcukorral,és a maradék fixálóval,és a vaniliás krémre kenem.
A tetejét reszelt csokival megszórom,hűtőbe teszem tálalásig
Én egy nappal korábban készítettem el :)

4 megjegyzés :

1 írta...

Nem kell sütni és még túrós is? Ez az én receptem :) köszi Kata :)

Niki írta...

Nagyon szép lett:))))Nagyon jól tetted hogy raktál bele habfixálót,mert nekem is lágy lett a krém,és amikor felvágtuk,egy kicsit összeesett...

pitypang írta...

Macskusz,nálunk sikere volt :-)

pitypang írta...

Niki,hulala tejszínt használok,az alapból már nagyon jó,és mindig teszek bele fixálót,ha nem azonnal fogyasztjuk :-)