2010. január 18., hétfő

Nagyon meglepett,és köszönöm Neanak
A díjjal együtt járó szabályok:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte,
2. A logót ki kell tennem a blogomba ,
3. Be kell linkelni azt, akitől kaptam,
4. Írni kell magamról 7 dolgot,
5. Tovább kell adnom a kitüntetést 7 blogtársamnak,
6.Be kell linkelnem őket,
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.
Az első három pont megvan :)
Magamról hét dolog??lássuk:
-Csak pár éve sütök,de egyre jobban szeretem
-két kamaszgyerek mellett nem unalmas az életem
-állandóan fogyózok,környezetem szerint önpusztító vagyok
-sokat tornázok,sportolok,legjobban úszni szeretek
-minden évben alig várom a nyarat,mikor egy hétig engem kényeztetnek,svédasztalos étkezéssel!
-nagyon válogatós vagyok,rengeteg olyan dolog van,amit nem eszek meg-de megfőzöm
-szeretem a kisvárosi életet
A következő pont,továbbadni hét blogosnak!sajnos,a gasztroblogosok közül keveset ismerek,ugyanis másfajta blogot írtam,és írok még most is-ez mellett :)
Persze,vannak,akiket nagyon szivesen látogatok,de ők már biztosan megkapták.Nem baj!!most tőlem is :)

6 megjegyzés :

margit2 írta...

Köszi Kata, hogy gondoltál rám. :-)

sedith írta...

Én is köszönöm Neked, Andi!:) Nagyon jólesik.:)

Kata írta...

Andi, nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál:)

Lazac írta...

Köszi Andi...de tudod, ahogy leírtad. :):):) Ettől függetlenül nagyon örülök neki. :):) Maradjon itt, nekem itt is tetszik. :)

pitypang írta...

Jóó :) Tudtam ám,ismerlek már!! :),de azért tudd,hogy szivesen adom :)!!

pitypang írta...

Mindenkinek nagy-nagy örömmel,szeretettel adtam :)!!