2010. január 2., szombat

sajtos-sós rúd

A recept MOHAKONYHA oldaláról van.Annyi a különbség,nem tettem bele mákot és borsot.
Van nekem is egy hasonló receptem,csak az nem írt sütőport,és azt hiányoltam,tehát kicsit körülnéztem,és ez a recept tetszett meg.
Nagyon finom!
Hozzávalók
-40dkg liszt
-25dkg margarin
-2,5dl tejföl(nem mértem,úgy négy kanállal tettem)
-só,reszelt sajt
-tetejére tojássárga
összegyórom az anygokat(lisztben elmorzsolom a vajat,és utána atöbbi).egy-két órát hűtőben pihentetem,kinyújtom,olyanra,mint az alsó képen,tojássárga,magok,derelyeszaggatóval szeletelem,előmelegített sütőben készre sütöm,olyan 180-190 fokon.


3 megjegyzés :

Icuska írta...

Nagyon jól néz ki:)

pitypang írta...

Gyors,könnyű,finom :)

Fit in Style írta...

Szia. Tetszik az oldal és ez a recept:) Ki fogom próbálni.
Kinga