2010. január 20., szerda

gyors ebéd

Nagyon gyorsan kellet ebédet készítenem,mert délre megyek dolgozni,gyerekek pedig jönnek suli után.
A sülthús adott volt(tegnapról),így egy gyors borsófőzelék készült (kissé kalandosan,de ez más téma :)
A borsót feltettem főni(szerencsére nagyon zsengét sikerült vennem!),közben elkészítettem a világos fokhagymás rántást(jó sok fokhagyma).Mikor a borsó puha,berántom-melegrántás hideg víz,hideg rántás meleg víz!! -tejet is tettem bele,azzal hígítottam.
A palacsinta pedig egy hagyományos palacsintatészta,annyi a változtatás,szódával készítem,tej alig,vagy egyáltalán nincs benne.
Fél kiló liszt,kettő tojás,csipet só,cukor,kis szóda,simára keverem,felöntöm annyi szódával,hogy jó palacsintatészta sűrűségű legyen-ne tú híg!! olajat mindig teszek a tésztájába.
(bocs,a képek pont fordítva vannak,de sietek,nem javítom :)

Nincsenek megjegyzések :