2010. január 17., vasárnap

kocsonya

Végre ez is kész.
Nem szeretem.
De a többiek igen.
Sosem használok külön zselésítő anyagot,annyi és olyan húsból készítem,hogy tökéletes kocsonya lesz
Tettem bele:
-2fül,2köröm,2farok,1 nyelv,pár darab bőrke,30dkg lapocka.
A körmöket a hentessel feldaraboltattam.
A húsokat átmosom,kaparászom,leszedek róla minden nem oda való dolgot.
Hideg vízben felteszem főni,ellepje,+ még egy literkb

Én úgy főzöm a kocsonyát,mint egy húslevest,bezöldségelem.
Tehát tettem bele egy fej vöröshagymát,két szál répát-zöldséget,fokhagymát,sót borsot.
Nagyon lassú tűzön főzöm,mikor felhabzott,azt leszedem.
Kóstolom a sósságát.
Mikor már a húst könnyen le lehet szedni a körmökről,lezárom,kiszedem a húsokat.
Kicsontozom,feldarabolom,szeletelem,és a tányérokba rendezem.
A levet teljesen lezsírtalanítom,rámerem a húsokra.
Még itt is szoktam zsírtalanítani,papírszalvétával.
Hét tányérral lett.

Nincsenek megjegyzések :