2010. január 16., szombat

rakott krumpli fiuknak,-lányoknak

Ez a lányoké.
Nincs benne kolbász
Megfőztem a krumplikat(7nagy)
Tíz tojást is keményre főztem.
A kettő tűzálló tálat kivajaztam.
A megfőtt krumliból egy sort belekarikázok a jénaiba,sózom(a főzővízbe is tettem sót).
Tojásokat felkarikázom,rá a krumplira,sózom,borsozom.
A tejfölbe reszelek szerecsendiót,ezt a tojásra kenem.Volt mozzarellám,ezt is rákarikáztam.Megint egy sor krumpli,só,szerecsendiós tejföl.végül jó gazdagon meghintem reszelt sajttal,és pirosra sütöm

A fiuknak kolbászosan készült.
A menete ugyan az,mint az előzőé,csak a krumplira először a kolbász kerül,aztán a tojás,és a tejfölben nincs szerecsendió.

2 megjegyzés :

Icuska írta...

jövő héten én is főzök ilyen finomat..

margit2 írta...

A múlt héten nálunk is volt! :-)