2010. július 5., hétfő

linzerkarikák




Ennek is meg kellett történnie.Életem első linzere!Ms. Poppy sütött ilyet,a receptet is tőle vettem.Annyiban más,hogy nem tettem bele diót.
-30dkg liszt
-17dkg rama+3dkg zsír
-10dkg porcukor
-1 tojássárgája
-1tk. vanilin cukor,fél citrom reszelt héja
Az alapanyagokat összegyúrom(a vajat+zsírt gyorsan elmorzsolom a lisztel,és bele a többi,gyorsan dolgozva,hogy ne melegedjen fel a kezemtől).Hűtőbe tettem pár órára.Három darabra osztottam,vékonyra nyújtottam lisztezett deszkán,és szaggattam,tepsibe tettem(sütőpapíros),180 fokon 10 perc alatt sültek.Mikor kihűltek,lekvározom,és összepasszentolom őket.
Mivel a fodros szélű szaggatómnak nem volt olyan párja,ami nem csinál lyukat a közepére,így azok mind lyukasak lettek.A sima kerek pedig kisebb,de annak meg lyukas párja nem volt,így egy párat csináltam csokisan,párat pedig egy segédeszközzel kilyuggattam:):)(abból gazdálkodok,amim van!jelszóval:))
Holnap,holnapután lesz jó,addigra megpuhul,most nyugszik szépen betakargatva.:)




8 megjegyzés :

Ms. Poppy írta...

Ó, de gyönyörűek! A képek láttán újra kedvet kaptam én is a gyártásukhoz.:) Tetszik a formájuk is, leleményesen oldottad meg a kiszúróhiányt.;)
Annak meg külön örülök, hogy kedvet csináltam a linzerhez, mert ez egy nagyszerű süti.

Andi írta...

Hú! Meseszépek!!! A fiúk imádják!Lehet megpróbálom.

pitypang írta...

Ms. Poppy.azt hiszem,a családom hálás neked:):) már sündörögtek körülötte :):-)

pitypang írta...

Andi,egyszer mindenkinek kell linzert sütni:)
Próbáld ki!!!! :)jó a recept!

Juci írta...

Most már tudom kitől fogok rendelni egy dobozzal!!!
Gratulálok! Nagyon szépek!

pitypang írta...

Írj,és küldök!!!!!-úgyis kell neki pihenni pár napot:)

Bianka írta...

Félelmetesen szépek és tökéletesek lettek.

Gizi írta...

Nagyon guszta!!! Imádom, de már nagyon régen sütöttem. Köszi az ötletet, hamarosan nálunk is sor kerül rá.Nagyon szuper képeket készítettél.:)