2012. február 23., csütörtök

gyors vacsora:mustáros-mézes-csípős csirkemellcsíkok

Nagyon gyorsan elkíszíthető,és igazán finom vacsora.


A csirkemellet-1egész filézett-felcsíkoztam


Sóztam,tettem rá mustárt,mézet,erőspistát,borsot,1evőkanál olivaolajat.Jól összekutyultam,hagytam állni hűtőben egy órát,de ha nem áll,az sem baj.


Serpenyőben kevés olajat forrosítok,beleteszem a mustáros husit.Először nagy lángon sütöm,aztán visszábbveszem,és készre sütöm.Kb negyed óra alatt elkészül.
Főtt rizst adtam hozzá




És egy kis plusz hétvégi csemege:Mákospite,amibe tettem reszelt almát is,nagyon finom!!!!!:


4 megjegyzés :

Juci írta...

Első rálátásra valami galuska félére tippeltem, de lám itt finom pipi hús készült. Talán a pistát kihagynám, már csak azért hogy én is megkostoljam(az epém miatt).
Szégyen ide meg oda mákos pitét almásan még nem sütöttem...
Finomnak tűnik!

Gabriella írta...

Nekem nagyon bejön ez a gyors vacsi dolog! :) Fincsi a mustáros-mézes pipimell, mentem is.

pitypang írta...

Juci,az almás mákos pite nekem nagyon ízlett:)
a cukros mákot tejjel leforráztam,citromhéjat,és reszelt almát tettem bele:)

pitypang írta...

Gabriella,érdemes elkészíteni,nagyon finom!!!:)