2013. március 2., szombat

csirkemell töltve-megint!

 Zsófi 18. születésnapját ünnepeltük.Kedvenc étele,a csirkemell töltve került az asztalra.
A klopfolt,sózott borsozott csirkemelleket bacon szalonna csíkokra fektettem,megkentem natúr krémsajttal,vékonyra szeletelt kápia paprikát,és savanyú uborkát tettem rá,majd a bacon szalonnával feltekertem.Nagyon mutatós mikor szeletelem.
Azért is szeretem,mert előző este elkészítem,tepsistől a hűtőbe rakom,és reggel csak kevés olajat öntöttem alá,lefedve alufóliával elősütöm,majd a fóliát levéve pirosra-készre.
Én párolt zöldségekkel ettem(sárgarépa,brokkoli,zöldhüvelyű bab),a többieknek volt sült burgonya,és steak burgonya is :)


3 megjegyzés :

Éva írta...

Nagyon guszta és igen finom lehet! Családunkban van aki csak csirkét eszik így lehet hogy rövidesen kipróbálom!

Vicuska írta...

Tavaszidéző színekben- nagyon finom és látványos tekercsek!

pitypang írta...

Érdemes elkészíteni,ha szeretitek a csirkemellet,biztosan ízlik majd! :)

Köszönöm a hozzá(m)szólásokat :)