2013. április 28., vasárnap

Zabkorpás lepény-mindenféle finomsággal

 A hangsúly a lepényen volt,de az sem mellékes,mit teszek bele :)A receptet barátnőmtől kaptam :)
Hozzávalók 1db. lepényhez:
-1,5ek zabkorpa
-1,5ek. joghurt(én kefírt használtam)
-1 tojás
-só,bors,vegeta, csipetnyi mindegyikből
A hozzávalókat kikeverem,és olajjal kikent(papírtörlővel kikentem a serpenyőt)serpenyőben mint a palacsintát,megsütöm mindkét oldalát.Hagyni kell szépen megsülni,nem kell addig alányúlni,nehogy szétmenjen.
A tölteléke pirított csirkemell csíkok volt,és vegyes zöldek,saláta,cékla,káposzta,de ez ízlés dolga,ki mit szeret.A kisült tésztát megkentem vékonyan mustárral,rá a zöldek,pirított csirkemell,és  szépen feltekertem,de lehet csak félben ráfordítani is.

2 megjegyzés :

ilike írta...

Ez nagyon-nagyon finom lehet, el fogom készíteni!

pitypang írta...

Remélem neked is ízleni fog :) :)