2013. október 27., vasárnap

Csokoládé imádóknak!!-csokiszuflé


 Ez egy igazán csokis édesség!!:) Zsófim kedvence,ma is neki készült.Hetekig nem volt itthon,de most szünet van az egyetemen,így a kedvenc ételeit főzöm/sütöm :)
Hozzávalók:
-150g étcsoki(én Tibi csokit használtam)
-150g vaj+ a formák kikenéséhez
-3 tojás
-4 evőkanál cukor
-2 evőkanál liszt +a formákhoz
Elkészítés:
200 fokra előmelegítem a sütőt.
A csokit a vajjal vízgőzön felolvasztom.
A tojásokat összekeverem a cukorral,hozzáöntöm az olvasztott csokit,majd hozzákeverem a lisztet is.Egyenlően elosztom 4db szufléformában (amiket kivajaztam,liszteztem).
200 fokos sütőben 8-10 percig sütöm. (én 10 percig sütöttem)
Fejjel lefelé egy tányérra borítom,pár másodpercig hagyom,majd kicsit megütögetem,és leveszem róla a formát.

 Ennyire egyszerű az elkészítése.Érdemes kipróbálni :)Nálunk mindig nagy sikere van.


2 megjegyzés :

ilike írta...

De gusztusos!

pitypang írta...

és nagyon finom is!!!!! :)