2014. október 12., vasárnap

Sütőben sült fűszeres-bundás csirkemell

 Filézett csirkemellett szeleteltem,sóztam,borsoztam.
Zsemlemorzsába tettem apróra vágott petrezselyemzöldet,sajtot reszeltem bele,törtem bele kukoricapelyhet.Ebben a panírban jól megforgattam a csirkemelleket,sütőpapíros tepsibe raktam,kicsit megpermeteztem olivaolajjal,és 190/200 fokon pirosra sütöttem.
 Köretként egy kisebb nyers céklát lereszeltem,egy szál sárgarépát,és kettő savanykás almát reszeltem hozzá.Sóztam,borsoztam,pici fehérborecettel meglocsoltam.
Könnyű,gyors,és finom vasárnapi ebéd!!

2 megjegyzés :

Aloha írta...

Nagyon jól néz ki,biztos finom lehetett.Én még sosem sütöttem így! Köszi, hogy leírtad ki fogom próbálni! :)

pitypang írta...

nekem ízlett!!! lehet a panírba több fűszert is tenni,pl. fokhagymát vagy sajtot