2011. március 18., péntek

csípős csirkemell

Gyors munka utáni ebéd,három személyre.
Vettem három csirkemellet,csíkokra vágtam.
Öt-hat gerezd fokhagymát megpucoltam,összezúztam egy kis tálba,facsartam rá fél citrom levét,adtam hozzá egy kanál chili paprikát,és egy kanál erőspistát,egy nagy kanál mézet,egy nagy kanál olivaolajat,sót.Összekevertem,és a csírkecsíkokra öntöttem,az egészet jól összezutyakoltam,és állni hagytam hűtőben legalább egy órát.
Egy serpenyőben kevés olivaoljat hevítek,beleteszem a pácolt csirkemellcsíkokat,és pirosra sütöm.
Köretnek pirított burgonyát tálaltam.(hat szem salátaburgonyát héjában megfőztem,lehűtöttem,serpenyőben olajat forrósítok,rákarikázom a főtt burgonyákat,és magas hőfokon pirosra sütöm,közben rázom,forgatom,sózom!)
-3db csirkemell
-5-6 gerezd fokhagyma
-fél citrom leve
-1 nagy kanál méz
-1 kanál chili paprika,1 kanál érőspista
-1 kanál olivaolaj

A recept,és fotók a MÁSIK blogomba is felkerülnek!! :)

5 megjegyzés :

Nea írta...

Ezt nekem is ki kell próbálnom!
Kérlek nézz be hozzám, vár nálam egy díjacska!

Bianka írta...

Nagyon finom lehet

Életünk és ételeink írta...

nyami..

Juci írta...

Elfogadnám, de csípős nélkül!

Ditta tortái írta...

Nekem jöhet csípősen is:-),nagyon guszta, a tálalás is nagyon szép!