2011. március 27., vasárnap

mustáros rakott husi

A receptet egy nagyon kedves blogolos ismerőstől vettem,ők nagyon szeretik ezt az ételt,ma gondoltam egyet,én is elkészítettem!Máskor is fogom,ez már biztos!!!

Egy közepes tepsit nagyon halványan kikentem olajjal.1,5kg burgonyát meghámoztam,karikáztam.1kg sertéscombot vékonyan felszeleteltem.

A tepsi alját kiraktam burgonyával,erre helyeztem a combokat(lehet karaj,vagy tarja is,nekem most comb volt kéznél).A husokat sózom,borsozom,jól bekenem mustárral.Az egészet beterítem bacon szalonnával,és vágok rá vöröshagyma csíkokat.Megint egy sor krumpli,hús,azt sózom,borsozom,mustározom,hagyma,és végül az egészet befedem takarásként baconnel.Nagyon vékonyan meglocsoltam étolajjal,de csak halványan!!levet fog ereszteni!

Sütőben 180 fokon pirosra sütöm,kb egy órát sült.

-1 kg sertéscomb(vagy tarja,vagy karaj)

-1,5 kg burgonya

-só,bors,mustár

-egy tasak bacon szalonna

-1 fej vöröshagyma,kevés étolaj


*

ráadásként,nagyon kedves elismerést kaptam Neától,köszönöm neki!!!!

majd ha rájövök,hogyan is kell beillesazteni,akkor ki is teszem!

8 megjegyzés :

Ditta tortái írta...

Istenien néz ki!

Angi Angéla írta...

Nagyon jól hangzik!

Nea írta...

Szia Andi!

Szuper ez a recept és nagyon étvágygerjesztően néz ki.

Egy kis segítség a díj kirakásához:

Az oldalamon a kép(ek)re jobb egér gombbal kattints rá, majd mentés másként és mentsd el oda a gépeden ahová a többi képeidet is szoktad, de előbb nevezd el pl. díj 1-nek.

Aztán blogodon a bejegyzés (poszt) írásánál ugyanúgy, ahogy az ételképeket szoktad feltölteni, keresd meg a díj 1 képet (tallózással) és már fel is tudod rakni.

Ha nem megy üzenj.

Üdv: Nea

Juci írta...

Fenséges ebéd az biztos!

Bianka írta...

istenien néz ki, nagoyn finom

Thalia írta...

Jujj, de örüklök, hogy itt is tetszik mindenkinek!

Hobbychef írta...

Isteni.
Szeretnélek meginvitálni az "Egy jó szó" játékra. Kukkants be hozzám, lécci.

Ottis írta...

Biztos finom!