2014. február 2., vasárnap

Sütőben sült csípős csirke


Szeretem az ilyen egyszerű,de nagyszerű ételeket.
Hozzávalók:
-8db csirke alsócomb (én felsőket is tettem bele)
-1 szál csípős kolbász
-3 fej vöröshagyma (közepes)
-1 l. sűrű paradicsomlé
-só,bors
A megmosott,tisztított csirkecombokat sózom,borsozom,és egy nagyobb hőálló tálba/tepsibe teszem.A kolbászt vastagabb karikákra vágom,a hagymát vastag szeletekre vágom,és mindent a csirkecombok köré helyezem..Ráöntöm a paradicsomszószt.Nem nagyon fűszereztem,mert a kolbásztól,és comboktól már kap alapot.De akinek ez nem elég,tegyen bele borsot,sót,vagy valami csípős fúszert(esetleg erőspistát).
Alufólival lefedem,és 200 fokon sütöm.Fél óra elteltével levettem a fóliát,és pirosra sütöttem.
Köretként steak burgonyát adtam hozzá.
Jó étvágyat! :) 


Nincsenek megjegyzések :