2014. február 22., szombat

Szülinapi torta

Zsófinak készült ez a torta 19. születésnapjára :)
 A torta alapja egy sacher torta tészta,dupla mennyiségben.Töltelék tejszínhabos mascarpone krém,és csokis-kávés mascarpone krém.Nem csináltam túl édesre (mert azt nem szeretjük),nagyon finomra sikeredett :) nem használtam egy megadott receptet,improvizáltam.
 Tészta: INNEN ,csak dupla mennyiségben készítettem,mert a tortaformám 22cm-es,és a sacheré csak 16cm.
Krém:
fehér:
-250g mascarpone
-4ek porcukor
-2dl hulala tejszín
a mascarponet kikevertem a porcukorral,majd hozzáadtam a kemény habbá vert tejszínt.
csokis krém:
-250g mascarpone
-1ek cukrozatlan kakaópor
-4ek porcukor
-kevés lefőtt kávé(ebben felolvasztottam az étcsokit,kb 5dkg)
-2dl tejszín
A mascarponet elkeverem a cukorral,kakaóporral,hozzáadom a kávét,csokit,jól eldolgozom,végül a felvert tejszínhab egy részét-nem tettem bele mindet,nem igényelte,és így maradt a torta bevonására,díszítésére is.
A kihűlt tortát három részre vágtam,az alsó lapot megtöltöttem a fehér krémmel,a másodikat a csokis krémmel.Végül bevontam tejszínhabbal,és csokiforgáccsal díszítettem.


Nincsenek megjegyzések :