2009. november 29., vasárnap

cékla,alma,csirkemell

Ünnepek előtt állunk.
Itthon leszek,főzök...

Ezért most egészen karácsonyig,kímélő koszton vagyok.

Akkor úgysem lehet koplalni :(

A cékla egyébként is nagy kedvencem.

Ennek az ételnek nincs neve,csak úgy tettem bele mindent,amit szeretek,és összeillik.

A céklát megfőztem,hűtöttem,lereszeltem.Az almákat meghámoztam,ráreszeltem a céklára.A csirkemellet felcsíkoztam(míg főtt a cékla),kevés oliva olajon lepirítottam,sóztam,durvára darált szines borsal ízesítettem.Ezt is a céklához adom.Egy citrom kifacsart levét,mustárt adok hozzá(+só).Vettem natúr joghurtot is,de a végén nem kevertem hozzá,így jobban tetszett,de azt is lehet,aki úgy szereti.Megszórtam apróra vágott zellerlevéllel.

Holnap ez lesz az ebédem,vacsorám...
Az adventi koszorúm...
Kissé viharvert,és a gyertyák sem pont azok,amit szerettem volna!
Majd jövőre,de akkor Zsófi fogja elkészíteni,mert nekem semmi érzékem hozzá.

Nincsenek megjegyzések :