2010. április 26., hétfő

brassói aprópecsenye,zöldekkel


Annyira kívántam a brassóit,hogy még az sem tartott vissza,csak mirelit krumpli volt itthon!
Kb.70dkg sertéscombot(jobban szeretem szűzpecsenyéből,de az sem volt:() kockára vágok,kevés zsiradékon lepirítom.Sózom,borsozom,mindig annyi levet öntök alá,hogy párolódjon.Puhára sütöm,a végén jól megszórom finomra zúzott fokhagymával.A burgonyát is kockára kell vágni,és bő zsírban kisütni.Összeforgatom a fokhagymás-borsos hússal.
Vettem a piacon medvehagymát,sóskát,retket,paradicsomot+1.sárgarépa.Ezeket felkockázom,borsozom,fél citrom levét ráfacsarom,kis só,és már lehet is enni!!

3 megjegyzés :

Bianka írta...

Milyen rég is készítettem. Pont most kérdeztem a férjem mit enne. Mindegy volt a válasz. Nos a mindegy ez lesz :))))

pitypang írta...

Bianka,jól teszed,nagyon egyszerű,gyors,és ami fontos:finom!!!!! :)

Andi írta...

De imádom...nagyon guszta lett!