2010. április 15., csütörtök

csokis muffin



Fiam kérésére,és itt meg kell jegyezzem,segített!!!Úgy volt,ő készíti...de..:)mondjuk,ő is készítette!! :)
Hozzávalók:
-10dkg étcsoki
-10dkg rama
-2 tojás
-15dkg kristálycukor
-10dkg baracklekvár
-15dkg finomliszt
-1 kiskanál sütőpor
Az étcsokit(Boci)a vajjal felolvasztom,langyosra hűtöm.A cukrot a tojásokkal habosra verem,hozzáadom a kihűlt csokis masszát,fakanállal elkeverem,bele a lekvár,azzal is jól összedolgozom,végül hozzáadom a sütőporral elkevert lisztet.Jól eldolgozom,formákba töltöm,és 180 fokon 22-25 perc alatt készre sütöm.Szerintem vaniliafagyival nagyon finom lehet!!!!
A recept alapja a sacher muffinom.

5 megjegyzés :

Niki írta...

De gyönyörűek lettek.) Láttad az enyémeket,...bárcsak ilyen tökéletsre sikeredettek volna:(Nagyon gyönyörű:-DDD

pitypang írta...

Niki,láttam,nincs azzal semmi baj.Én a gyümölcsöset jobban szeretem,de nálunk most csokis lett rendelve. Az íz a lényeg!!

Gizi írta...

Nagyon guszta, imádom a muffint, főleg a csokisnak nem tudok ellenállni. Ügyes fiacskád van.:)

Bianka írta...

Nagyon szépek. Ki fogom próbálni, mert az enyémek nagyon csúnyák szoktak lenni

Andi írta...

Nagyon szépek...lekvárral még nem csináltam, de van itthon. Lehet meglepem a családot hétvégén...