2010. május 23., vasárnap

bodzaital


Gizi teljesen felcsigázott a sok bodzás finomsággal.Elsőre egy nagyon egyszerűt választottam,mert ilyet már ittam,és biztosan tudtam,hogy ízlik :)
  • 8-10db bodzavirág
  • cukor,ízlés szerint
  • min. 2db citrom,de 4-et használtam
  • 5l víz

A bodzavirágokat nagyon!!!! alaposan megmosom,egy nagyobb edénybe teszem,ráöntöm a kimért vizet,cukrot,és a citromokat rákarikázom+tettem legalább 2dl citromlevet.Egy napig állni hagyom.Másnap egy arra alkalmas ruhán(nekem géz szerű anyagom van ilyesmikre)leszűröm,és üvegekbe töltöm,hűtőbe rakom,és már lehet is fogyasztani.Nem csináltam többet,mert nincs benne tartósító,és így véges a szavatossága:)

Kicsit féltem,mert pollenallergiám van,és már a beszerzése is egy túlélő túra számomra,de úgy tűnik,így elkészítve nincs allergizáló hatása,de nem kiabálom el!

5 megjegyzés :

Bianka írta...

SZERETEM :)))

Unknown írta...

Én is nagyon szeretem :)

pitypang írta...

Bianka,Nóri,nagyon jól sikerült,és a családnak is ízlik!! :)

Gizi írta...

Látom sikerült bodzát szerezned, nagyon finom lehet így is. Én a hűtőbe tartom, úgy jó darabig kibírja.(na persze amilyen gyorsan fogy nálunk, nem is lesz rá ideje hogy megromoljon.):)

pitypang írta...

Gizi,képzeld,már szinte teljesen elfogyott!!Nagyon finom!!