2010. március 20., szombat

csirkemell töltve,baconba tekerve


Ma egyik nagy kedvenc ételemet készítettem,ami nagyon egyszerű,és gyors is.Sajnos nem vettem bébirépát(elfelejtettem),így zöldbab került mellé.
Hozzávalók:
-2 csirkemell
-1 mozzarella sajt
-2cs. bacon szalonna
-1cs. zöldbab(fagyasztott)
-só,bors,kevés olivaolaj
A csirkemelleket felszeletelem,kicsit megütögetem,nem nagyon.Sózom,borsozom,a baconszalonnákra fektetem.Teszek rá egy szelet sajtot(és lehet még spenótot,bazyalikomlevelet,paradicsomot,ízlés szerint bármit).Feltekerem az egészet,és tűzálló tálba teszem,aminek az alját kicsit meglocsoltam olivaolajjal.Pirosra sütöm.A csirkemellről lehulló kisebb darabokat is megklopfoltam,és ezekbe zöldhüvelyű babot tettem,ezeket is feltekertem baconnal.Köretnek a bébirépa lett volna,párolva,de most zöldbab sikeredett(a zöldhüvelyű,mert imádom!!)




6 megjegyzés :

Livi írta...

Nyammi! Imádom az ilyen csirkemell recepteket! Mentettem! :)

Bianka írta...

Nagyon guszta :)

pitypang írta...

Livi,nagyon finom,nálunk mindenki szereti:)

pitypang írta...

Szia Bianka! :)

Icuska írta...

..ez tényleg finom.

Andi írta...

De guszta....mi is imádjuk!