2010. március 23., kedd

ham and eggs...vagy valami olyasmi :)


Az alapanyagok stimmelnek,csak nem szeretem a lágytojást,így megfordítottam,és a tojást is kissé megsütöttem.Így persze nem maradt a sárgája szépen egyben :(Úgyhogy nevezzük inkább sonka tojással néven :)

-sonka(tarja)

-tojás

-zsiradék

A sonkát felszeletelem,ki mennyire éhes,annyit.Amennyi szelet sonka van,annyi tojás kell.A sonkát kevés zsiradékon megsütöm,mindkét oldalát,és óvatosan ráütöm a tojást.Nem kelll megfordítani,de mint írtam,én így tettem,mert átsülve szeretem.Mikor kész,tányérra csúsztatom,friss kenyérrel,kis zöldfélével valami isteni!!Ez is a gyorsan finomat jegyében készült!!

6 megjegyzés :

Szkupika írta...

Anyám ezt mi is szeretjük...hétvégén sokszor ez a reggelink! :)

Bianka írta...

Igazi minden vasárnapi reggelink ;)

Niki írta...

Mi se szeretjük lágyan a tojást,egy kicsit mindig megfordítjuk hogy ne legyen annyira lágy a sárgája.Pirított sonkával nagyon finom.Ma ez volt a reggelink.De halkan elárulom,néha vacsinak is becsmpészem:-DDD

pitypang írta...

Szkupika,egyezik az ízlésünk!! :)

pitypang írta...

Bianka,nem tudom miért,de csak ritkán készítem:( most is csak azért,mert gyorsan kellett valami finom kaja :)!

pitypang írta...

Niki,nekünk sajnos olyan rossz szokásunk van,hogy nem reggelizünk :( :( inkább korai vacsoraként készül,ritkán :(