2010. március 1., hétfő

mindent bele vacsora

Szeretek ilyen ételeket készíteni,enni.
Nincs pontos recept,ez olyan igazi mindent bele :)
A kiindulási alap a csirkemell,amit csíkokra vágtam,sóztam,borsoztam,olivaolajban meghempergettem.
Egy tűzálló tálba pakoltam,köré szórtam minden itthon fellelhető zöldséget(sajnos zöme fagyasztott volt),csak a sárgarépa és a paprika volt friss,azt felkarikáztam.Az összes zöldséget összeforgattam a hússal,borsoztam durva borsal,sóztam,fokhagymát zúztam közé,meglocsoltam kevés olivaolajjal,és betettem sülni.addig sül,míg minden szép piros lesz.
Tettem bele:csirkemell,zöldborsó,sárgarépa,karfiol(ezt egy pár percig előfőzöm,ha nyers),paprika(szoktam még zöldhüvelyű babot,lehet brokkolit is,de én azt nem szeretem-tulajdonképpen minden zöldséggel lehet,amit szeretünk)
Egyszerűen imádom!!



Nincsenek megjegyzések :