2010. március 19., péntek

kérdések és válaszok

Anditól kaptam a kérdést:
1.Ha nyernék a lottón?
Nagy utazás egy óceánjárón,lakás csere házra,és sok-sok apróság.
2.Rossz szokás?
tépem a bőröm az ujjaimról,sarkamról:(...azt mondják,pótcselekvés,kényszeres:(
3.Koffein?
Ma már csak napi kettő,három,hétvégeken még mindig négy-öt:(-de már javulóban/leszokóban vagyok.
4.Szinem?
fekete,fehér,pasztell szinek
5.Mi van most rajtam?
Fekete nadrág,fehér póló :) (mi más is lehetne:)!!-egyébként munkahelyi bulin voltam,és még nem öltöztem át,ezért vagyok ebben!
6.Háziállat?
Panelban élünk,allergiás vagyok,így aranyhalaink vannak.
7.Tíz év múlva hol látod magad?
Remélem a helyemen leszek,családommal.
8.Legutóbbi nagyon jó élmény?
Munkahelyi elismerés,jól esett!!!
Akiknek továbbadom a válaszadás jogát:
-Niki
-Gabica
-Nea
-Vica
-Góbé
-Livi

2 megjegyzés :

Livi írta...

Köszönöm, hogy feltetted nekem is a kérdéseket :) Válaszoltam is!
Gratulálok a munkahelyi elismeréshez :)

Nea írta...

Köszönöm a kérdéseket, válaszoltam rá.:)