2010. március 21., vasárnap

raguleves-én így készítem-

Ma úgy kellett főznöm,hogy holnapra is legyen ebéd a gyerekeknek.Így esett a választás a ragulevesre.Nagyon szereteik,mikor daragaluskával készítem,de mivel nem egyszeri evés lesz,így ez most elmaradt,levestészta ment bele,külön kifőzve.
-1/2kg sertéscomb(nekem most karaj volt,de a comb jobb)
-4sárgarépa,2zöldség,1zeller,zöldborsó(ízlés szerint)
-vegeta,bors,só
-1 fej vöröshagyma,pár gerezd fokhagyma
-1 kanál liszt,kevés zsír
A húst apró kockákra vágom,kevés zsírt hevítek,ráteszem a húst,egy kis répát(hogy kiadja a szinét),ráteszek egy kanál lisztet,kicsit pirítom,felöntöm vízzel(lehet húslé is).Vöröshagyma,zeller.só,bors bele.Mikor félpuha a hús,beleteszem a kockára vágott sárgarépát,zöldséget,zöldborsót.Fokhagymát is,és a fagyasztóból raktam bele paprikát.Lassú túzön főzöm.Mikor kész,meghintem petrezselyemzöldel.

Nincsenek megjegyzések :