2010. március 13., szombat

rántott sajt


Nekem minden szombaton van egy plusz ebédelősöm,már évek óta.Ez ugye azzal jár,hogy délre ebédnek kell lennie,mert ő már itt van addigra.Előző nap szoktam előkészülni,vagy készre is főzök,de tegnap nagyon fáradt voltam,és semmi kedvem sem volt főzni.Reggel pedig kissé bealudtunk :).Mit van mit tenni ilyenkor,gyorsan összedobok valamit,most ezt.Nagy gondot fordítok az alapos panírozásra,akkor tuti nem folyik ki!
-10 szelet sajt
-3 tojás
-liszt,zsemlemorzsa
-bő zsiradék(olaj) a sütéshez
A sajtokat duplán kell panírozni:liszt,tojás,morzsa,tojás,morzsa,és minden oldalát nagyon alaposan be kell vonni,tapicskolni!
Sült krumpli,és tartármártás volt hozzá,de én nem eszek tartárt,így csípős töltött paprika került a tányéromra...de mivel hetek óta kímélő kaján vagyok,az a nem túl nagy adag sem tett jót a gyomromnak :(...pedig nem is ettem meg mindet :) A gyerekek viszont imádják!
Végre rátaláltam erre a háttérre,és most nagyon tetszik,ez talán már marad véglegesnek!!!

6 megjegyzés :

Niki írta...

Sziaaaaa!
Látom sikerült megoldani a link színét:)))Ránott sajt,tartárral...hmmmm nagyon szeretjük:-D

Manócska írta...

Ma nálunk is rántott sajt volt a háziból:))Zöldséges rizzsel és sült krumplival,savanyúsággal.)

pitypang írta...

Niki,igen sikerült:) köszi a segítséget..fogalmam sem volt,hogy azzal ott a posztban levő link szinét is beállítom :)

pitypang írta...

Manócska,láttam a sajtodat!! :)
nálunk is volt sültkrumpli,én savanyúságot ettem,jó csípős paprikát :)

Anita írta...

Ez az egyik kedvenc ételem,nagyon sokat tudok enni belőle,és nem unom meg!:)

pitypang írta...

Mi is szeretjük,de már nagyon régen készítettem(utálok panírozni)-és a rántott karfiol,na,azt még nagyon szeretjük :)