2010. március 14., vasárnap

csokoládéálom...


..Nem eperdzsemmel(mert az nem volt itthon),hanem erdeigyümölcs dzsemmel,ami szerintem nagyon jó hozzá-nem kóstoltam,ilyen későn már nem eszek édességet!A recept Ms Poppytól van.Nagyon gyorsan elkészíthető,a konyhámban isteni finom illat terjengett!
Holnap beírom ide,hogy ízlett a családnak :)
Tettem ki a blogra egy chat box-ot,aki akar,azon keresztül is írhat,hagyhat üzenetet!!
Hozzávalók,a tésztához:
-10dkg olvasztott,és kihűtött vaj
-3 púpos ek.kakaópor
-16dkg cukor
-1 tk vanilin cukor
-1 tojás
-1/2 csésze tej
-1/2 csésze liszt
-1/4 tk sütőpor
A tetejére:
-3ek eperdzsem
-5dkg étcsoki durvára törve
-kevés mandulaforgács
Keverjuk simára az olvasztott vajat,a kakaóport,majd adjuk hozzá a kétféle cukrot,és a tojást.A lisztben elkeverjük a sütőport,és a tejjel váltakozva a masszához adjuk.25-30 percig sütjük,170-180 fokon.Kivesszük a sütit a sütőből,megkenjük a dzsemmel,rászórjuk a csokit,és a mandulaforgácsot,pár percre még visszatoljuk a sütőbe.A tepsiben hagyjuk kihűlni(kicsi tepsit használtam!)Hűtőben hagyjuk,hogy a csoki megkeméjedjen,de lehet hűtés nélkül is !!
Szerintem nagyon hasonlít öreganyám barna sütijére,a csokis-dzsemes cucc az ami új rajta.Mindenkinek ízlett,máskor is elkészítem!
Köszönet Ms Poppy!!!!

12 megjegyzés :

Niki írta...

Nagyon guszta:)Így látva olyan mintha brownie lenne.

Livi írta...

Azta de jól néz ki!!! :)
A tippem az, hogy tuti ízlik a családnak ;)

Icuska írta...

Kata drága
nagyon guszta..:)

..de hol a recept????

pitypang írta...

Cinci,kattints a zöld színű MS Poppy-ra,nála van a recept,tőle hoztam :)

pitypang írta...

Niki,nekem is az volt az első gondolatom,mondjuk nem is ettem még brownit,az még vár rám :)

pitypang írta...

Livi,remélem is :) mert különben nem sütök nekik többet :) :-)!!

Icuska írta...

...klassz a hajad..én még most látom ezt az avatart...:)

Attól még idehozhattad volna,és oda írod a nevét...:)
na mindegy,majd egyszer meg nézem a recit is...

pitypang írta...

Cinci,holnap beírom a receptet is,most kissé lusta voltam,és a c.box szinezésével bíbelődtem :-),itt is,és a blogolon is :)

Icuska írta...

Akkor holnap várom:)

Andi írta...

Hú de jól néz ki!
Párom ölne érte....
Lehet meg is csinálom...

Ms. Poppy írta...

Gyönyörű lett, itt érzem az orromban az illatát.:)

Andi írta...

Benézel hozzám picit! :-)